Na vaše přání jsme připravili nový vzhled pinů (obrázků na mapě) a přidali novou funkci hromadného výběru typu nemovitosti a dispozice.

VyhledatPři vyhledávání nemovitostí se vám na mapce budou nově zobrazovat ikony podle vybraného typu nemovitosti. Každý typ má svůj charakteristický obrázek a barvu. Tento nový vzhled vám usnadní lepší orientaci na mapě v případě, že budete vyhledávat více kategorií současně.

Pokud vás zajímají například nabídky prodeje bytů i domů, můžete je hledat hned najednou. V parametrech na horní liště (rozbalovací menu: typ nemovitosti) si díky nové možnosti zaškrtnete oba typy nemovitostí a následně si zvolíte, jak velké byty i domy chcete, aby vám systém vyhledal. Stejný systém můžete využít pro další kombinace – kanceláře i nebytové prostory, domy i pozemky, rekreační objekty i domy atp.

Věříme, že pro vás nové hledání bude jednodušší a usnadní vám to rychle a přehledně najít vše, co vás aktuálně zajímá.

Podělte se s námi o váš názor. Líbí se vám nové hledání?

    • Dobrý den, zvýrazněné inzeráty jsou stále rozpoznatelné. Ve výpisu hledání vedle mapy jsou zvýrazněné inzeráty podbarvené oranžově. Jana, bezrealitky.cz.

      • Karel Beneš says:

        Ve výpisu (který zabírá cca 20% plochy) ano, ale na mapě (která je dominantní a přirozeně na sebe strhává pozornost) topované inzeráty zvýrazněné nejsou.

        Z vlastní zkušenosti mám vyzkoušeno, že topování fungovalo a byl jsem motivován jej používat. V současném provedení mi topování připadá zbytečné.

        Zkuste to prosím zvážit.

        K

        • Topování se Vám vždy projeví mezi nejnovějšími inzeráty na hlavní straně bezrealitky.cz. Mapu jsme takto upravily, aby bylo přehlednější vyhledávání nabídek ve více kategoriích. Pokud vyhledáváte nabídky ve výpise bez mapy: http://www.bezrealitky.cz/vypis?reload=1459237605 topované nabídky jsou vždy nahoře. To zůstává stejné. Moc vám děkujeme za komentář, určitě jsme tímto krokem nechtěli inzerenty znevýhodnit.

          • Karel Beneš says:

            Chápu, že topovaný inzerát je stále „nějak“ zvýhodněn. Moje výtka směřuje na to, že stávající zvýhodnění je nicotné (resp. mnohem menší, než dříve a to při nezměněné ceně poplatku za zvýraznění).

            Předpokládám, že nejčastější „use case“ hledače inzerátu je „vyplnit filtr na titulce a odeslat“. Následně se zobrazí stránka, kde je topovaný inzerát „zvýrazněn“ pouze odlišnou barvou ve výpisu (ani bych to nenazval zvýrazněním – pokud je ve výpisu polovina inzerátů s bílým podkladem a polovina s růžovým, tak ani není zřejmý důvod, ani není poznat, zda zvýrazněný inzerát je ten bílý, či ten růžový). Růžový podklad na sebe nijak zvlášť pozornost nestrhuje. Rezervovaný inzerát je např. označen mnohem jasněji a výrazněji (zde bych např. chápal jeho „upozadění“).

            Při hledání nemovitosti je klíčová lokalita = mapa (věřím, že to máte vysledováno a ověřeno) a zde jsou topované i běžné inzeráty postaveny na roveň.

            K

Přidejte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *